Stappenplan Retourneren

STAP 1

Controleer of uw artikel(en) compleet is/zijn voor de retourzending

STAP 2

Download en vul het retourformulier volledig in (vergeet uw bankrekeningnummer!)

STAP 3

Neem contact met ons op voor een gratis retourlabel

STAP 4

Plak de doos dicht en zoek een DHL servicepoint

STAP 5

Pakket afgeven bij een DHL servicepoint

RETOURNEREN BINNEN DE BEDENKTERMIJN

Na ontvangst van uw artikel heeft u 30 dagen de tijd om te beslissen of u het artikel wilt houden. Is het niet helemaal wat u ervan verwachtte? Doorloop dan deze pagina om uw product aan ons terug te sturen.

 

 

WANNEER MAG U TERUGSTUREN:

  • Terugsturen kan binnen 30 dagen na aankoop. Bij een online bestelling geldt de leverdatum als aankoopdatum
  • Het artikel is onbeschadigd en in absolute nieuwstaat
  • Het artikel is compleet
  • Het artikel heeft geen krassen, beschadigingen of andere verwijtbare schade
  • Het artikel zit in de (voor zover redelijkerwijs mogelijk) originele en beschermende verpakking

Is dit voor u van toepassing, ga dan door met het stappenplan hieronder.

 

STAPPENPLAN RETOURNEREN

Zodra u heeft gecontroleerd of het artikel mag worden teruggestuurd, volg dan onderstaande stappen:

 


Stap 1 Controleer of uw artikel compleet en onbeschadigd is en in absolute nieuwstaat verkeert.


Stap 2 Gebruik dan het retourformulier dat meegestuurd is met uw bestelling of DOWNLOAD RETOURFORMULIER hieronder, vul hem in en stop deze bij het pakket dat u retour stuurt.


Stap 3 Neem contact met ons op voor een gratis retourlabel of Klik op de onderstaande link (DHL Retourpagina) om uw retour aan te melden. Volg de instructies die op het scherm verschijnt.


Stap 4 Maak het artikel klaar om te versturen. Zorg voor een deugdelijke (en stevige) verpakking en plak uw retourlabel op de verpakking.


Stap 5 Stuur het artikel naar ons terug. U kunt het pakket (voorzien van een retourlabel) afgeven bij een DHL servicepoint .
Vind je pakketshop in Nederland – Vind je pakketshop in België


 

Let op: Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat SeniorenTAB niet aansprakelijk gesteld kan worden voor het beschadigen of zoekraken van artikelen tijdens de retourzending